Trouwdag

Op 11 maart 2010 zijn René Smulders en zijn Samantha Winkelhuyzen onder het toeziend oog van hun vandaag precies 14 maanden oude,grootste schat,zoontje Lars,getrouwd met elkaar.
Het was een schitterende dag vol aangename verrassingen.
Een dag vol liefde en geluk.

11 maart 2010

René en Sam

Muziekplayer met de muziek van de trouwerij


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Hier staan de 3 nummers die bij de huwelijksplechtigheid gedraaid werden. Hij begint meteen te spelen,maar je kan hem uitzetten,omdat bij de filmpjes ook geluid zit. Mochten er problemen zijn met het laden van de player,of de filmpjes willen niet laden,geef me dan even een seintje via het gastenboek,dan verwijder ik deze player weer. Gadgets zijn leuk,maar soms geven ze ook problemen.

zaterdag 20 maart 2010

11-03-2010 een mooie dag!



11 maart 2010,de trouwdag van Samantha en René was een mooie,maar koude dag,één van de allerlaatste koude dagen van deze lange winter.
Toch kwam af en toe het zonnetje nog even mee kijken en als het leuk is merk je de kou bijna niet.
Een leuke dag met veel warmte was het zeker.
Veel mensen hebben er aan meegewerkt om deze dag voor het bruidspaar onvergetelijk te maken.
Zo was er eerst het vrijgezellen feest op de Hoeve op dinsdag 9 maart.
Samantha moest er met een trucje heen gelokt worden,ze dacht met René te gaan eten,wat ze heel vreemd vond,want...zo romantisch is hij toch helemaal niet!
Ze voelde al nattigheid.
Het is een vreselijke leuke maffe avond geworden,met gourmetten,verkleed partijtjes,spelletjes en liedjes zingen.
Ze hadden Samantha behoorlijk toegetakeld heb ik op foto's gezien...wat een dolle bende was dat met al die meiden!

Ze had haar personeel wel.
De prachtige bruidstaart is door een collega gemaakt,echt een juweel dat heerlijk smaakte.
Haar make-up en haren zijn weer door een andere collega gedaan,heel mooi en subtiel.
De echte foto reportage,waar ik heel nieuwsgierig naar ben,is gemaakt door collega Kirsten,die had na de geboorte van Tobias,die een paar dagen eerder dan Lars geboren is,een prachtige camera gekocht.
Ik heb voor hun het bruidsboeket,corsages en bedankjes gemaakt,wat ik enorm leuk vond om te doen.

Natuurlijk mochten ze het niet van te voren zien...ik mocht immers ook de bruidsjapon van Samantha niet van te voren zien.
Dat was voor mij een grote verrassing...o wat vond ik haar mooi in die jurk.
De boef René maakt er een gewoonte van om naar mijn gezicht te kijken als ze weer met een verrassing komen.
De eerste keer was met een kadootje wat ik kreeg,zo'n 21 maanden geleden...een positieve zwangerschapstest......prachtiger kado kan je niet krijgen als oma.
Nu scheen ik weer hetzelfde gezicht op te zetten toen ik mijn meisje zo mooi zag.
De mannen zagen er ook uit om door een ringetje te halen,echt een supermooi stel.

Na het stadhuis zijn ze naar de Hoeve vertrokken,om foto's te maken.
Daar wachtte de volgende verrassing.
Alle kinderen,ouders en personeel stond klaar met een ereboog om het bruidspaar binnen te halen.
Heel erg leuk allemaal.
Ook daar moeten de foto's nog van komen.

Het was een zeer geslaagde dag waar het bruidspaar nog lang van kan nagenieten.

Daar is dit blog ook een beetje voor.

Iedereen heeft er van genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten